הבלוג של טליה גרטמן

הנה אני באה ASD Market Week!

איך התערוכה קשורה לקורס אמזון?

האמת שכבר 3 שנים שאני מתכננת להגיע לתערוכת ASD Market Week בלאס ווגאס. אבל בגלל שאני מתרגלת את המושג שנקרא Trade Show – No show נמנעתי מההוצאות הגבוהות הכרוכות בנסיעה. הרי אם כבר נוסעים ללאס ווגאס אז לא נעבור דרך LA? ואם כבר הגענו ל LA אז לא נעצור בניו יורק?? התשובה הרי ברורה לכולם. אבל יותר ויותר ברור לי שנושא האונליין ארביטראז' תופס תאוצה והמוכרים הישראלים מעוניינים לקבל את המידע האמין והאיכותי ביותר בנוגע לאיתור ספקים טובים שאיתם יוכלו לעשות עסקים לאורך זמן. לכן הנסיעה שלי תהווה שיעור ואף מודול בקורס המלא כדי שכל התלמידים בקורס יוכלו להתרם ממנה.

אז קודם נבהיר מה זה ASD Market Week

מדובר בתערוכה ענקית המתקיימת פעמיים בשנה בלאס ווגאס. מדובר באירוע המפגיש בין סיטונאים לקניינים, חנויות פיזיות וחנויות אונליין, בתי כלבו ענקיים ובעצם כל עסק קמעונאי בין אם הוא אונליין או אוף ליין. מוכרים באמזון נוהרים לכנס זה על מנת ליצור קשרים עם סיטונאים ולהתחיל לעבוד מולם. בתערוכה אלפי מוצרים וקשה לכסות את כולו אבל אין ספק שבין כל התערוכות הנקודתיות והנישתיות (לדוגמה תערוכת צעצועים, תערוכת טכנולוגיה, תערוכת גאדג'טים וכו) המתקיימות בארה"ב במהלך השנה, זו התערוכה הגדולה והמשמעותית ביותר.

למה זה חשוב להגיע לכנס

  1. כאשר העסק שלנו באמזון מתחיל לצמוח באופן משמעותי נרצה להוזיל את עלויות המשלוח ולהגביר את ההיבט של אונליין ארביטראז' בין ערוצי האספקה שלנו. ברגע שאיתרנו ספק מהימן ומוצר טוב, נרשמנו למחסן ביניים אמין והכנו את כל התשתית, כל שנותר זה לפתוח ווטסאפ או אימייל ופשוט לבצע הזמנה חוזרת של המוצר.
  2. המשלוח בתוך ארה"ב מהספק אל מחסן הביניים הוא לעתים קרובות בחינם וממחסן הביניים אל מחסני אמזון נשתמש בחשבון אמזון עם התעריפים הנמוכים מאד שלו, אשר יורדים למעשה מהתשלום החודשי שאמזון מעבירים לנו.
  3. ספקים אמריקאיים אינם ששים לעשות עסקים עם זרים והתקשורת איתם לא תמיד זורמת. אך כשאתם נפגשים פנים מול פנים, מחליפים כרטיסי ביקור ואף מצטלמים יחד (כן מצטלמים!) תיווצר כימיה בינכם לבינם ויהיה הרבה יותר קל לעשות עסקים.

מה זה Trade Show No Show?

אם נרשמנו לכנס מסויים ולא הצלחנו להגיע, עדיין נקבל את רשימת המציגים בתערוכה ואת אנשי הקשר. מתוך רשימה זו אנחנו מתחילים לבצע מחקר מעמיק באתרי הספקים ואז פונים אליהם לאחר התערוכה במייל, מציגים את עצמכם, רצוי עם אתר אינטרנט תדמיתי ומתחילים קשר עסקי. כמובן שאי אפשר להשוות את זה למפגש פנים מול פנים, אבל זה בכל זאת ערוץ נוסף למציאת ספקים.

שיהיה המון בהצלחה!

טליה גרטמן קורס אמזון באינטרנט

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
טליה גרטמן

טליה גרטמן

טליה גרטמן, מוכרת באמזון מזה 6 שנים, עוסקת מזה 20 שנה בשיווק דיגיטלי והקמת אתרי תדמית וחנויות E-commerce , מנטורית ויועצת לשיווק דיגיטלי לעסקים בינלאומיים במכון היצוא, מרצה ומפתחת קורסי אמזון אונליין ובעלת תואר שני (בהצטיינות) בפיתוח תוכניות לימודים בדיגיטל.

חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות