הבלוג של טליה גרטמן

לקבל בלעדיות עבור מוצר באמזון

בלעדיות למכירה באמזון טליה גרטמן

כל מסע מתחיל בצעד אחד קטן…

רואים את התאריך היום? אז זה לא יום ההולדת שלי ולא חתונה ולא שום אירוע מרטיט לב אחר, סתם יום שישי רגיל אבל אני כל כך כל כך מתרגשת…

לאחר שנתיים (!) שאני מוכרת מוצר ישראלי בחנות אמזון האמריקאית אני בדרך לפגישה עם בעלי החברה שבסופה אני מקווה לקבל בלעדיות למכירת המוצר באמזון. כמו שכולנו כבר יודעים, הסוד הכי סודי והכי כמוס של כל מוכר באמזון זה מה המוצר שאתה מוכר. כולנו, כל המוכרים, נמנעים מלגלות מה המוצרים שאנחנו מוכרים כאילו מדובר לפחות בסודות האטום של מדינת ישראל וכל מי שמעז להתעניין, גם אם בתום לב, אנחנו מתייחסים אליו כמו מרדכי ואנונו פוטנציאלי ובמבט עוין רומזים לו/לה שאין מה לנסות אפילו לחפור בנושא..

אז גם אני לא אחשוף כרגע את המוצר, אלא רק לאחר שהבלעדיות תהיה סגורה וחתומה. אבל בכל זאת, עשרה טיפים מהניסיון שלי בדרך לקבלת בלעדיות על מוצרים.

  1. קודם כל לבחור מוצר ששווה לקבל עליו בלעדיות. זה צריך (חייב!) להיות מוצר סופר איכותי, כזה שמביא לכם גאווה באמזון, כזה שיש לכם רייטינג ורוויוז אורגניים (!) עליו, כאלה שלא קניתם אותם, כלומר נתתם בחינם לכמה אמריקאים מורעבים ותאבי בצע רק כדי שיכתבו חוות דעת מתלהבת עם תמונות מטושטשות שכל מי שעיניו בראשו, כלומר אמריקאי חכם  (קרוב לוודאי יהודי) מבין מיד שזה פרוד Fraud – זיוף, מלאכותי או כל מילה אחרת שגורמת נזק לליסטינג שלכם.
  2. ח י י ב י ם להציג את המוצר בדרך שמכבדת אתכם, את המוצר ואת היצרן. המשמעות היא תמונות טובות של המוצר, תמונות נוספות של אופן השימוש בו, מפרט טכני עם איורים במידה ורלוונטי וחשוב ביותר תמונות של אנשים משתמשים במוצר, על מנת ליצור את החיבור הרגשי המתבקש בעולם הדיגיטלי.
  3. לכתוב מידע מלא ואמין על המוצר. מה היתרונות שלו, על איזה בעיות הוא עונה, איך המוצר הזה יגרום לכם אושר (כי אושר נמצא בבסיס של כל מסר פרסומי שתכתבו ובכל מדיה). מה יגידו האורחים שלכם, הלקוחות שלכם, המשפחה שלכם כשהמוצר הזה יגיע אליהם או אם ייחשפו אליו. חשבו על כל היתרונות של המוצר ונסחו את הטקסט בהתאמה למוצר. אם זה מוצר שמספק חוויה, כתבו טקסט יותר רגשי ואישי. אם הוא נותן מענה טכני כתבו את הטקסט באופן מקצועי, אך אל תשכחו להוסיף את הסמכות המקצועית. מי עומד מאחורי המוצר, כמה שנות ניסיון, לקוחות דומים שמשתמשים במוצר וכו'.
  4. לוודא שדף המוצר עבר אופטימיזציה והתאמה למנועי החיפוש SEO) Search Engine Optimization) של המוצר מבוצע באופן נכון ומקצועי. מחקר מילים, לא רק באמזון אלא גם בגוגל, פיזור הגיוני של מילות המפתח ללא מניפולציות. זכרו שתוצאות החיפוש בגוגל מציגות פעמים רבות בדף הראשון את המוצרים באמזון. לכן חשוב לכם לא רק לבצע אופטימזציה בהתאמה לאלגוריתם של מנוע החיפוש של אמזון, אלא גם בהתאמה לגוגל. גוגל הוא עדיין המלך הבלתי מעורער של החיפוש באינטרנט.
  5. מלאו פרטים רבים ככל האפשר בדף המוצר. כאשר אתם מכניסים מוצר חדש לקטלוג של אמזון אתם מקבלים אין ספור אפשרויות לתאר את המוצר. רובנו מסתפקים בשם המוצר, בבולטים מתחת למוצר (היתרונות שמופיעים מתחת למוצר) ובתיאור. אך יש עוד הרבה מאד אפשרויות ואני ממליצה למלא עד כמה שאפשר משום שזה תורם לאיכות הליסטינג שלכם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
טליה גרטמן

טליה גרטמן

טליה גרטמן, מוכרת באמזון מזה 6 שנים, עוסקת מזה 20 שנה בשיווק דיגיטלי והקמת אתרי תדמית וחנויות E-commerce , מנטורית ויועצת לשיווק דיגיטלי לעסקים בינלאומיים במכון היצוא, מרצה ומפתחת קורסי אמזון אונליין ובעלת תואר שני (בהצטיינות) בפיתוח תוכניות לימודים בדיגיטל.

חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות