חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות ותשובות אודות קורס אמזון וקורסי ההשלמה למכירות באמזון

האם הקורסים מתעדכנים?

קורסי אמזון וקורסי ההשלמה מתעדכנים לעתים תכופות עקב שינויים שחלים באמזון או עקב בקשות מיוחדות מהתלמידים. לעתים, שאלה של תלמיד, מובילה לפיתוח שיעור שלם סביב הנושא. זאת, כמובן אם הנושא רלוונטי לכלל משתתפי הקורס

למשך איזו תקופה אתם נותנים תמיכה חינם?

התמיכה ניתנת למשך 3 חודשים ממועד רכישת הקורס. על מנת לקבל תמיכה יש לפנות באמצעות טופס בקשת תמיכה הנמצא בתחתית האתר וכן בתפריט הראשי מתחת ל"צרו קשר". לאחר 3 החודשים ניתן להזמין שיעור פרטי בתשלום

מהם אמצעי התשלום עבור הקורסים השונים?

ניתן לשלם בביט, בכרטיס אשראי (עד 3 תשלומים) ובפייפל. כל המערכות מקושרות אוטומטית למערכת הנהלת חשבונות ואתם מקבלים אוטומטית חשבונית מס וכן פרטי גישה לקורס אותו רכשתם.

מהי מדיניות הביטולים שלכם?

במקרה של ביטול עסקת רכישת הקורס הדיגיטלי : תקופת הביטול בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע העסקה. שיעור דמי הביטול: 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך מביניהם. (סעיפים 14ג- 14 ה לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981). ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת [email protected] במקרה של ביטול, במידה והעסקה נעשתה בתשלום בכרטיס אשראי, החברה תעביר את הוראת הביטול לחברת האשראי בתוך 14 הימים. הזמן שבו תזכה חברת האשראי את הלקוח תלוייה בחברת האשראי.

האם קיימת אפשרות לליווי אישי?

כן בהחלט, פנו אלינו ונבנה עבורכם חבילת ליווי אישי, או שיעורים בודדים על פי הצורך. המפגשים מתקיימים בזום בשיתוף מסכים.

מהם ערוצי התמיכה הנוספים?

ניתן לשאול שאלות כלליות או בנוגע לקורס בפורום באתר. השאלות נענות בדרך כלל בתוך 24 שעות. שאלות הנוגעות לחשבון הפרטי או למוצרים שאתם מבקשים למכור - מומלץ לפנות ישירות למייל של טליה [email protected] ולא לחשוף את המוצרים אותם אתם מעוניינים למכור