לאחרונה פונים אלי יותר ויותר אנשים שמצאו את עצמם "תקועים" עם מלאי של מוצרי פרייבט לייבל שהזמינו בסין. מה עושים עם המוצרים? איך נפטרים מהמלאי במהירות האפשרית?
אז בואו נתחיל עם הנחת יסוד:
האגדה לפיה אתם בוחרים מוצר מנצח ותוך חודשיים שלשה הוא נמכר באלפי יחידות בחודש, היא כיום רק אגדה.
בעבר ניתן היה לבצע מניפולציות על האלגוריתם של אמזון (ראו מאמר בנושא ה Reviews) אך כיום, כדי להשיק מוצר חדש באמזון יש לקחת נשימה ארוכה, לעתים גם להצטייד בכיס עמוק ולהשקיע במוצר עבודה, זמן ותקציבים כדי שהוא יתחיל להמריא.
מה בכל זאת ניתן לעשות?
ראשית והחשוב ביותר – אל תקנו בפעם הראשונה אלפי מוצרים עבור פרייבט לייבל. הסתפקו ב 100 – 200 יחידות, שלחו אל הספק שלכם לוגו שידביק על המוצר ויצלם אותו וזהו בשלב הזה!
בשלב הבא טפלו בליסטינג שלכם. בצעו מחקר מילות מפתח בגוגל עם הכלי google keyword planner, שלבו את הביטויים הרלוונטיים בכותרת, בתיאור וב bullets של המוצר שלכם וכמובן הוסיפו אותם למילות החיפוש של המוצר.
בקשו מהספק שישלח לכם או צלמו תמונות מעולות, רצוי כאלה שיוצרות חיבור רגשי ומראות את אופן השימוש במוצר.
בהמשך מתחילה החגיגה האמיתית: קידום המוצר שלכם מחוץ לאמזון, Off-page SEO. אמזון אוהבים ומתגמלים מוצרים שמגיעה אליהם תנועה מחוץ לאמזון ואם גם מתבצעת רכישה, אז על אחת כמה וכמה.
לפניכם מבחר ערוצים בהם ניתן לקדם את המוצר שלכם ובחינם, בחרו כמובן את הערוצים הרלוונטיים עבורכם:
- פייסבוק (כדאי ורצוי ליצור דף פייסבוק למוצר או לשירות)
- יוטיוב
- גוגל adwords
- Etsy
- הקמת דף נחיתה או אתר עבור המוצר או החנות שלכם באמזון
- רישום לאינדקסים רלוונטיים
- ועוד..
כל אלה יידונו בהרחבה בקורס קידום המוצר.