חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות בנוגע למכירה באמזון

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #19450 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      שלום צליל, ננסה לענות על השאלות אחת אחת:

      בשביל מה צריך את הid? seller id מה הוא נותן לי מה אני צריכה לבדוק איך זה משמש אותי בנוגע לזה שאני יכולה לראות אתה- id של המוכרים האחרים? – יכולות להיות מגוון סיטואציות לאיתור המוכר. אמזון לא מסגירים את פרטי הקשר של המוכרים ואם לדוגמה מוכר מסוים התלונן שאת מפרה זכויות יוצרים, תרצי לדעת מי הוא ואיך ליצור אתו קשר.

      2. אם אני מייבא מוצרים מאליבבה לארץ,האם יש מס על המוצרים? מאיזה סכום יש מס עליהם? אני חושבת שמעבר לחנות אינטרנטית לייבא מוצרים ולמכור אותם בבית שלי, ולכן אני שואלת את השאלה הזו – כדאי לבדוק באתר רשות המסים. מעל 75 דולר צריך כבר לשלם מע"מ. זו שאלה שכדאי להפנות לרו"ח. בתחתית האתר יש קישור למשרד רו"ח וורסל את וורסל המתמחים במכירות באמזון.

      3. האם צריך לפתוח עסק מורשה? האם צריך רואה חשבון בכלל בהתחלה? שאלה לרו"ח אם לפתוח עוסק מורשה, עוסק פטור או חברה בע"מ, אבל באופן גורף התשובה היא בוודאי. צריך לדווח על כל הכנסה שלנו על פי החוק במדינת ישראל.

      4. האם עכשיו בתחילת דרכי חשוב להשתמש באפליקציית אינוונטורי לאב? – לא, אפשר לא להשתמש בה כלל או להמתין עם זה עד שיהיה נפח משמעותי של מכירות, כמה אלפי דולרים בחודש.

      5. אם אני לא נמצאת בבי בוקס, זה אומר שהלקוח הפוטנציאלי לא יכול לרכוש מימני את המוצר? או שהוא כן יוכל לרכוש מימני את המוצר אבל הסיכויים נמוכים, כי המוכר שנמצא בבי בוקס נגיש לו ובולט יותר? – ענית על השאלה 🙂

      6. FNSEQ האם זה קוד שאנחנו מפיקים או קוד שאמזון מפיק והוא אחראי עליו? זהו קוד שאמזון מפיק.

      7. האם אני יכולה לשלוח משלוח מהארץ, ולהכניס מוצרים לתוכו שרכשתי ממקומות אחרים בחו"ל? אם המוצרים נמצאים אצלך אז כן.

      8. האם אני יכולה להזמין מספק מסין מוצרים ולשלוח ישירות מימנו למחסני בארהב? או שהמשלוח חייב לעבור אותי (שיגיע אלי קודם כל). אפשר לשלוח ישירות, אבל רצוי שתדעי להנחות את הספק איך בדיוק שולחים את המוצר לאמזון ולכן חשוב שקודם כל תתנסי בזה בעצמך.

      9. האם ברגע שאני קונה מוצרים מסין והם נשלחים ישירות למחסן באמזון, האם יש מס של ישראל? שאלה לרו"ח

      10. האם אני חייבת לרכוש מוצרים שכתובים רק בשפה האנגלית? – לא בהכרח, אך זה עדיף.

      11. אם אני קונה מוצרים שהם כבר ארוזים, האם חייבת לארוז אותם מחדש את המוצרים? – כל מוצר צריך להיכנס לשקית ניילון.

      12. מאיפה אני משיגה את המדבקות עצמן? כלומר, אני מפיקה את המדבקות באמזון ומדפיסה אותם בבית, אז מאיפה אני קונה את המדבקה עצמה כדי שאוכל להדפיס את הקוד וישר להדפיס, מדובר בדף מיוחד שיש עליו כבר צד חיצוני של מדבקה, מאיפה רוכשים את זה? – זה מופיע בקורס. בגדול – בחנויות מכשירי כתיבה כגון קרביץ, באג, אופיס דיפו וכד'.

      13. האם אליבבה מחייב אותי להזמין כמוות מינימלית של אותו מוצר? בדרך כלל כן.

      14. לא כתבתי לעצמי את שם השיעור, אבל באחד מהשיעורים ציינת שהמייל נמצא מתחת לסרטון ולא הופיע שם המייל, יודעת במקרה לאיזה סרטון ומייל אני מתכוונת? – לא. יש עשרות שיעורים. תשלחי קישור לשיעור המדובר.

      15. ברגע שהתחלתי להבין את תהליך המשלוח, ואני עושה הזמנת מאליבבה שבה הספק יישלח את המוצרים שלנו למחסני אמזון אז עדין אני דואגת להפיק לו מדבקות וקוד לכל מוצר והוא רק צריך להדפיס אותם ולהדביק? – כן

      16. על מה אני לוחצת כדי להיות מוכר מקצועי ולא מוכר פרטי? בהגדרות שלך ב Seller Central גם זה מופיע בשיעור.

      17. Poly bag לכסות את הברוקד שלהם? – כן כמו שנאמר בשיעור.

      18. על הניילון נשים את המדבקות המוצר שלנו והאם האריזה עצמה גדול מדי אנחנו נצטרך להוסיף עליו מדבקת אזהרה מפני חנק? לא הצלחתי להבין את זה, ואיפה אני משיגה את המדבקת חנק. צריך להוסיף על אריזת הניילון מדבקת אזהרת חנק. הן נמצאות בשיעור בקורס בקובץ להורדה או שתפני אלי במייל ואשלח לך את הקובץ.

    • #19434 הגב
      יותם
      משתתף

      היי, אשמח לעזרתכם, אחרי שעברתי על כל השיעורים בקורס נתקלתי בשאלות הבאות,
      אשמח אם תוכלו לענות לי או לחדד לי 🙂

      1. בשביל מה צריך את הid? seller id מה הוא נותן לי מה אני צריכה לבדוק איך זה משמש אותי בנוגע לזה שאני יכולה לראות אתה- id של המוכרים האחרים?

      2. אם אני מייבא מוצרים מאליבבה לארץ,האם יש מס על המוצרים? מאיזה סכום יש מס עליהם? אני חושבת שמעבר לחנות אינטרנטית לייבא מוצרים ולמכור אותם בבית שלי, ולכן אני שואלת את השאלה הזו.

      3. האם צריך לפתוח עסק מורשה? האם צריך רואה חשבון בכלל בהתחלה?

      4. האם עכשיו בתחילת דרכי חשוב להשתמש באפליקציית אינוונטורי לאב?

      5. אם אני לא נמצאת בבי בוקס, זה אומר שהלקוח הפוטנציאלי לא יכול לרכוש מימני את המוצר? או שהוא כן יוכל לרכוש מימני את המוצר אבל הסיכויים נמוכים, כי המוכר שנמצא בבי בוקס נגיש לו ובולט יותר?

      6. FNSEQ האם זה קוד שאנחנו מפיקים או קוד שאמזון מפיק והוא אחראי עליו?

      7. האם אני יכולה לשלוח משלוח מהארץ, ולהכניס מוצרים לתוכו שרכשתי ממקומות אחרים בחו"ל?

      8. האם אני יכולה להזמין מספק מסין מוצרים ולשלוח ישירות מימנו למחסני בארהב? או שהמשלוח חייב לעבור אותי (שיגיע אלי קודם כל).

      9. האם ברגע שאני קונה מוצרים מסין והם נשלחים ישירות למחסן באמזון, האם יש מס של ישראל?

      10. האם אני חייבת לרכוש מוצרים שכתובים רק בשפה האנגלית?

      11. אם אני קונה מוצרים שהם כבר ארוזים, האם חייבת לארוז אותם מחדש את המוצרים?

      12. מאיפה אני משיגה את המדבקות עצמן? כלומר, אני מפיקה את המדבקות באמזון ומדפיסה אותם בבית, אז מאיפה אני קונה את המדבקה עצמה כדי שאוכל להדפיס את הקוד וישר להדפיס, מדובר בדף מיוחד שיש עליו כבר צד חיצוני של מדבקה, מאיפה רוכשים את זה?

      13. האם אליבבה מחייב אותי להזמין כמוות מינימלית של אותו מוצר?

      14. לא כתבתי לעצמי את שם השיעור, אבל באחד מהשיעורים ציינת שהמייל נמצא מתחת לסרטון ולא הופיע שם המייל, יודעת במקרה לאיזה סרטון ומייל אני מתכוונת?

      15. ברגע שהתחלתי להבין את תהליך המשלוח, ואני עושה הזמנת מאליבבה שבה הספק יישלח את המוצרים שלנו למחסני אמזון אז עדין אני דואגת להפיק לו מדבקות וקוד לכל מוצר והוא רק צריך להדפיס אותם ולהדביק?

      16. על מה אני לוחצת כדי להיות מוכר מקצועי ולא מוכר פרטי?

      17. Poly bag לכסות את הברוקד שלהם?

      18. על הניילון נשים את המדבקות המוצר שלנו והאם האריזה עצמה גדול מדי אנחנו נצטרך להוסיף עליו מדבקת אזהרה מפני חנק? לא הצלחתי להבין את זה, ואיפה אני משיגה את המדבקת חנק

      תודה רבה,
      צליל 🙂

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־שאלות בנוגע למכירה באמזון
פרטים:




חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות