חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות ותשובות על מכירות באמאזון (מתחילים)

מציג 36 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #7563 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי רועי,
      הכסף מאמזון מתקבל אחת לשבועיים. לא ממליצה לבטל הזמנה בלי לדבר קודם עם אמזון.
      בברכה,
      טליה

    • #7562 הגב
      roy

      שלום טליה
      מתי מקבלים את הכסף מאמזון על כול מכירה אחרי שהיא מתבצעת? והאם אפשר לבטל הזמנות בלי שזה יגרום לאמזון להשעות את החשבון?

    • #7546 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      אילן התהליך כולו נמצא בקורס.
      בהצלחה,
      טליה

    • #7545 הגב
      אילן חיים

      שלום רב,
      פתחתי חשבון מוכר באמזון.
      לאחר שלב הכנסת פרטי החשבון מאתר פייוניר
      אני מועבר לשאלון מס לאזרח אמריקאי.
      איך ממשיכים מכאן?

    • #7544 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      כאשר החשבון מושעה הקייס עובר ל Performance Team והמענה שלהם אינו מיידי.

    • #7543 הגב
      לירן

      הבעיה היא שהם לא עונים, שלחתי להם הסבר מפורט עם צילום מסך של האישור שלהם למכירת המוצר.
      אני כבר מחכה יומיים לתשובה.
      בהתחלה כששאלתי שאלות הם ענו לי תוך זמן קצר ואפילו 10 דקות

    • #7542 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי לירן,
      בשלב הראשון תשלח להם את האישור שלהם למכור את המוצר.
      משם תמשיך לפי ההנחיות שלהם. הכי חשוב שתהיה איתם בתקשורת כל הזמן ושיראו שהחשבון והפרפורמנס שלך חשובים להם.
      זה לא סיפור מסובך רק קצת מייגע.
      הפוסט הבא מרחיב בנושא.

      בברכה ובהצלחה,
      טליה

    • #7541 הגב
      לירן

      אמזון השעו לי את החשבון מוכר. אני לא מבין למה, כל פעם שפירסמתי מוצר שלחתי הודעה לאמזון כדי לדעת האם מותר לי למכור את אותו המוצר והם אכן אישרו לי שאין עם זה כל בעיה.
      זאת ההודעה שקיבלתי מהם:

      Hello,

      We recently contacted you about your listings that may infringe the intellectual property rights of others. The listings we removed can be seen on the Performance Notifications page in Seller Central. Because you continue to infringe the intellectual property rights of others, you currently may not sell on Amazon.com. Funds will not be transferred to you but will stay in your account while we work with you to address this issue.

      To sell on Amazon.com again, please send us a plan that explains how you will address this problem. For help creating your plan, search for "Appeal the Removal of Selling Privileges" in Seller Central Help. When you are ready to send us your plan, click the Appeal button next to this message on the Performance Notifications page in Seller Central (http://sellercentral.amazon.com/gp/customer-experience/perf-notifications.html).

      Once we receive your plan, we will review it and decide whether you may sell on Amazon.com again. If you do not send an acceptable plan within 17 days, we may cancel your offers and hold any funds in your account. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer.

      For more information, search for “Intellectual Property Violations” in Seller Central Help.

      We look forward to hearing from you.

      Regards,

      Seller Performance Team
      Amazon.com
      http://www.amazon.com

      יש אפשרות לתקן את המצב או שזה אבוד?
      אני עדיין לא מבין למה הם סגרו את החשבון. כל מוצר שפרסמתי שאלתי אם אני יכול למכור אותו. והם ענו בחיוב ואמרו שאין בעיה.
      אפשר לקבל עזרה ממי שכבר קיבל הודעה כזת בעבר?

    • #7537 הגב
      alon.l
      משתתף

      היי טליה,
      איך מאתרים את המוצר באפליקציה כאשר לא נמצא דרך חיפש הברקוד?
      האם רק לפי השם? כמה זמן להשקיע בחיפוש כזה?

      תודה מראש

    • #7536 הגב
      alon.l
      משתתף

      היי טליה, היכן ניתן לדעת מה דרישות של אמזון מבחינת צילום המוצר לקטלוג.

    • #7512 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי אלון,
      הדרך הכי פשוטה לבדוק אם ברקוד קיים באמזון היא בחיפוש של אמזון (חיפוש כללי בכל הקטגוריות) להכניס את ה UPC ולראות אם קיים באמזון.
      אפשר כמובן גם לסרוק עם האפליקציה ולראות אם קיים.
      בהצלחה,
      טליה

    • #7511 הגב
      alon.l
      משתתף

      היי טליה,
      המקום לבדיקת מוצר בעזרת הUPC לבירור האם נמצא בקטלוג אמזון, היחיד שמצאתי הוא באותו מקום שמכניסים מוצר חדש תחת List a new Product.
      האם זה המקום הנכון?

      תודה
      אלון

    • #7510 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי ירון, אמזון בגדול לא "אוהבים" דרופשיפינג בדיוק מהסיבה הזו – שאין שליטה לא על המוצר, לא על שירות הלקוחות ולא על זמני המשלוח.
      אני מציעה שתוסיף בבולטים ו/או תיאור המוצר את זמן המשלוח הריאלי. לגבי הנושא השני של הצעת משלוח בחינם צור קשר עם התמיכה של אמזון.
      בהצלחה,
      טליה

    • #7509 הגב
      ירון

      שלום, אני עושה דרופ שיפינג מספק בסין לקונים באמזון. הבעיה היא שזמני המשלוח מסין לארה״ב ארוכים יותר מהזמנים שאמזון מצהירה עליהם. כיצד אני יכול לשנות את זמני המשלוח כדי שלא יגיעו תלונות מצד הקונים שהסחורה לא הגיעה בזמן.
      ואם אני רוצה להציע משלוח בחינם, איך אני יכול לשנות זאת בהגדרות. אמזון מוסיפים את עלויות המשלוח כברירת מחדל לפי תעריפים וזמני משלוח לפי הערכה שלהם. ניתן להציע משלוח בחינם? ואם כן איך ניתן לעשות זאת?
      תודה.

    • #7505 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי אריאל,
      ברגע ששלחת למחסני אמזון זו כבר האחריות שלהם שהמוצרים יגיעו ללקוחות אמזון במהירות האפשרית. למעשה כל שירות הלקוחות נעשה על ידם. אם אתה שולח בעצמך, מוצר מוצר, אל הלקוחות, כדאי שתוכל להתחייב למשלוח מדלת לדלת ולזמן קצר כפי שלקוחות אמזון רגילים.
      בהצלחה,
      טליה

    • #7504 הגב
      אריאל

      מה זמני המשלוחים המקובלים באמזון שאצטרך לעמוד בהם כשאתחיל למכור? תודה

    • #7366 הגב
      דני

      טוב תודה טליה

    • #7351 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי דני, גם התמיכה באמזון לא יוכלו לתת תשובה ספציפית, פשוט בגלל שיש עוד הרבה מאד משתנים בחישוב הסופי.
      הדרך לדעת באופן הכי קרוב היא להשתמש במחשבון אמזון. הנה הקישור.
      http://sellercentral.amazon.com/hz/fba/profitabilitycalculator/index?lang=en_US
      בהצלחה,
      טליה

    • #7342 הגב
      דני

      טליה תודה אבל את לא ענית לי על השאלה הראשונה אז אני אהיה יותר ספציפי
      מה העמלות שאמזון לוקחת על מוצרי אלקטרוניקה במשקל של קילוגרם? ובממוצע כמה היא לוקחת?

    • #7339 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      אפשר לא להשתמש ב Case packed אלא להגדיר שאלו מוצרים שונים בכל אריזה וכך להגדיר כמה שרוצים בכל קרטון.

    • #7338 הגב
      לירון

      שלום.

      יש לי בעיה קטנה שבגללה אין באפשרותי להמשיך בתוכנית שילוח .

      הזמנתי למחסני אמאזון 500 יחידות מהמוצר שלי.
      הם מגיעות ב7 קרטונים של 69 יחידות . ועוד קרטון של 17 יחידות .

      כשמתבקש ממני למלא שדה של מספר קרטונים ומספר יחידות זה מחשב אוטומטית את הכמות וכך אני מגיע למצב שאין באפשרותי לחלק 500 ב8 כי הקרטונים אינם זהים. מה עלי לעשות ?

    • #7335 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי דני,
      העמלות באמזון משתנות בהתאם למוצר, לטיפול , למשקל ולעוד הרבה מאד פרמטרים. מעבר לזה יש מגוון תשלומים כמו אחסון לטווח ארוך וכו.
      בדרך כלל אמאזון מאפשרת חשבון אחד מ IP אחד ושמקושר אליו חשבון בנק אחד בלבד.
      לכל שאלה לגבי בקשת החרגה צריך לפנות לתמיכה של אמזון.
      בהצלחה,
      טליה

    • #7314 הגב
      דני

      שלום טליה יש לי 2 שאלות
      1 מה העמלות שאמזון לוקחת?
      2 כמה חשבונות אמזון אני יכול לפתוח דרך חשבון הפיוניר שלי?
      תודה מראש

    • #7175 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי רונן, יש בקורס שיעור שלם שמתייחס למה שניתן למכור ומה לא כמוכרים מתחילים. בקישור הזה תוכל למצוא את רשימת הקטגוריות.
      שים לב שמדובר בקטגוריות, אך יש גם מוצרים שלא ניתן למכור.
      תוכל להשתמש בכסף אחרי שיעבור לחשבון פיוניר שלך. זכור שאמזון יורידו מהמכירות שלך את העלויות החודשיות.
      בהצלחה
      טליה

    • #7168 הגב
      רונן

      הי
      מה המגבלות של אמזון על מוכרים חדשים?
      ואחרי שאמכור אני אוכל לבזבז חלק מהכסף בקנייה דרך אותו חשבון באמזון מיד או שאוכל לגעת בכסף רק אחרי שבועיים כשהכסף יועבר לחשבון הפיוניר שלי?

    • #6602 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי הגר,
      זו בדיוק הסיבה שאני ממליצה לא לרוץ למותג פרטי לפני שלומדים לשחות. השאלות שלך תלויות מאד בתקציב.
      לבנות מותג כולל אתר, לוגו, דומיין, עיצוב אריזה, הדפסת אריזה ע"י הספק וכו' עולה כמה אלפי דולרים.
      UPC זה קוד שצריך לרכוש, אם כי אפשר כיום לשים את הקוד של היצרן ואמזון כבר ייצרו את התוויות. כל זה בתנאי כמובן שהקוד לא קיים באמזון.
      לא ממליצה לפרסם בשם של הספק כי אם המוצר טוב המתחרים מייד יצטרפו לחגיגה.

      בכל מקרה וכדי להתחיל להתנסות בלי הוצאות מטורפות אפשר בהתחלה להתחיל בפרייבט לייבל בלי מיתוג, או פשוט להכין לוגו בפייבר ולבקש מהספק שלך שידביק על המוצר וכמובן לצלם את המוצר עם הלוגו שלך בתמונות באמזון. זה ייתן לך הגנה ראשונית מפני המתחרים.
      שיהיה המון בהצלחה,
      טליה

    • #6601 הגב
      הגר

      היי,
      שאלה של מתחילה.. אני כבר בקשר עם ספק לסין (ממתינה למשלוח סמפלס) לגבי מוצר. אני קצת מבולבלת לגבי המיתוג שלו ובעיקר לגבי ה"חוקים".
      אם אני רוצה לעשות מותג פרטי- אני יכולה להמציא כל שם חברה שלא תפוס באמזון, להוסיף לוגו על התוית של המוצר וזהו? או שאני צריכה להרשם כחברה איפשהו (מחוץ לאמזון)?
      בנוסף, האם מס' ה-UPC יגיע אליי מהספק? או עליי לרכוש כזה? האם זה קשור להאם זה מותג פרטי או לא?
      האם יש לי אפשרות לפרסם את המוצר בשם החברה של הספק, דהיינו לא מותג פרטי שלי אלא לוגו של הספק מסין?
      קצת מבולבלת לגבי מה היתרונות של מוג פרטי על פני לא מותג פרטי ויותר מזה, מה בעצם ההבדל.. בהנחה שאני קונה מוצר קיים מאליבבה.
      תודה וסליחה על החפירה..

      🙂

    • #6576 הגב
      ענבל

      שלום,
      יש לי ספק בסין שמייצר עבורי את המוצר.
      מצאתי חברה שמבצעת את השילוח בין סין לסין מחסני אמאזון. החברה המשלחת ביקשה כמה פרטים כמו כמות קרטונים, מידות וכו' וכן את כתובת המחסן של אמאזון בארה"ב.
      אין לי את הכתובת, הבנתי שבעמוד המוכר שלי אני צריכה לפתוח דף משלוח אך לא הבנתי איך אני מבצת זאת. אודה לעזרה.
      כמו כן, בדף המשלוח אקבל את מיקום המחסן אליו עלי לבצע את השילוח?

      תודה.

      • #6603 הגב
        טליה גרטמן
        מנהל בפורום

        הי ענבל,
        האתר עבר עדכון ואני רואה שהתשובה שעניתי לך נמחקה. כשתצרי Shipping plan ואחר כך Shipment תצטרכי למלא את כל הפרטים ואז להעביר לחברת הביניים שתבצע עבורך את השילוח.
        בהצלחה,
        טליה

    • #6533 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי מקסים,התשלום עובר אחת לשבועיים ואז צריך לקחת בחשבון שלושה ימי עסקים עד שרואים אותו בחשבון פיוניר.
      בהצלחה
      טליה

    • #6487 הגב
      מקסים לזרוביץ'

      שלום רב!
      יש לי שאלה לגבי קבלת הכסף, אני כרגע התחלתי למכור באמאזון, פתחתי חשבון בפינויר לפי מדריך שהיה באינטרנט ומשום מה הכסף שהרווחתי באמאזון לא עובר לחשבון הפיוניר שלי, מה עלי לעשות.

    • #6378 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי אראל,
      כבר בתחילת הקורס ומיד לאחר תהליך פתיחת חשבון המוכר שלכם באמזון תקבלו כלים שיסייעו לכם בבחירת מוצרים עבור אמזון. בנוסף תראו הדגמה חיה של מוצר שנרכש בארץ ונשלח לאמזון.
      לגבי מציאת ספקים ומקומות בהם ניתן למצוא סחורה בארץ התשובה אף היא חיובית. לגבי תקשורת עם ספקים בחו"ל זה יהיה בקורס אחר למתקדמים.
      כל הנושאים נלמדים בשפה העברית, למעט אם יהיו קישורים והרחבות להסברים של אמזון או מקורות אחרים באנגלית.
      חובה לדעת אנגלית אם רוצים למכור באמזון.
      בהצלחה ושנה טובה,
      טליה

    • #6292 הגב
      אראל

      שלום ,
      רציתי לשאול אם בקורס המורחב נקבל המלצות והכוונה לגבי מוצרים חדשים בשלבים הראשונים של הקורס ?
      האם נקבל עזרה במציאת ספקים מתאימים ובדרך תקשורת איתם בשלבים מתקדמים יותר בקורס ?
      האם כל הנושאים בקורס נלמדים בשפה העברית ?

    • #5960 הגב
      yosi

      תודה טליה

    • #5954 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי יוסי, התשובה היא לא. אמאזון דורש, בנוסף לכרטיס אשראי של בנק אמריקאי (פיוניר נותן לך פיתרון) גם כרטיס אשראי בינלאומי שיש בו מסגרת אשראי. בכרטיסים נטענים (debit card) אין מסגרת אשראי.
      חשוב לציין כי כרטיס זה הוא בדרך כלל לבטחון. הפעילות – חיובים וזיכויים מתבצעת מהחשבון עצמו. לדוגמה אם מגיע לך בתשלום הקרוב 1000 דולר ממכירות והגיע התאריך להורדת תשלום עבור מוכר באמאזון (39 דולר כיום) זה ירד מהסכום שמגיע לך.
      דוגמה נוספת לחיוב כרטיס האשראי – במידה ולא יהיה לך כסף בחשבון פיוניר אמאזון ימשכו את הכסף מכרטיס האשראי שיש בו מסגרת אשראי.
      שיהיה בהצלחה,
      טליה

    • #5953 הגב
      yosi

      ?

    • #5952 הגב
      yosi

      שלום האם אפשר לפתוח חשבון מוכר באמזון עם כרטיס ויזה נטען דולר של דואר ישראל

    • #5917 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      קורס המכירות באמאזון נמצא בשלבי בנייה, אך הפורום חי ופעיל. אתם מוזמנים לשאול כאן שאלות בנושא מכירות באמאזון, חוקי השימוש באמאזון (Term Of Use) מה אפשר ומה אי אפשר ובכך להקטין את הסיכונים העומדים בפניכם כמוכרים חדשים.

      חשוב לדעת ברוכים הבאים לפורום, הוא מיועד למשתתפי הקורס וגולשים אשר עושים את צעדיהם הראשונים במכירות באמזון. הנכם מוזמנים לשאול שאלות ולתת מענה זה לזה לטובת הכלל. כל תגובה בלתי הולמת, פרסום או קידום עצמי יימחקו מהפורום.

      שאלות בנושאים מתקדמים על מכירות באמאזון יועברו לדיון נפרד למתקדמים.

      רוצים לשמוע עוד על הקורס ובכלל לעשות קצת תיאום ציפיות לגבי מכירות באמאזון? הקשיבו להקלטה הבאה שהוכנה במיוחד עבורכם.

מציג 36 תגובות משורשרות
מענה ל־שאלות ותשובות על מכירות באמאזון (מתחילים)
פרטים:




חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות