חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

utility bill

מציג 13 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #16928 הגב
      יובל

      אני בדיוק עם אותה הבעיה של הUlity billing מה הפתרון לבעיה הזאת ?

      • #17957 הגב
        יוסי

        היינו באותו מצב ושום דבר לא עבד. בסוף הצלחנו לפתוח חשבון מוכר ואשמח לעזור עם הניסיון שלנו לכל אלה שגם חווים ביעה עם תהליך האימות מול אמזון. מוזמנים לפנות אלי בנייד 050-6570954
        כמובן שזה ללא כל תמורה, רק מנסה לעזור

    • #16318 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי ג'רמי,
      ישנם מוכרים שפנו אל נוטריון כדי שיאשר להם את המסמך. כדאי לפנות לתמיכה של אמזון ולשאול אותם איך לפעול.
      בברכה,
      טליה

    • #16235 הגב
      איתי צור חיים

      היי טליה
      אני נמצא באותה בעיה, אני מוכן לשלם בעבור השירות של פתיחת חשבון. מכירה מישהו שיכול לעזור ?
      אני זמין בנייד 0535226062
      תודה רבה.

    • #15727 הגב
      אלדד

      שלום טליה,
      כל הכבוד על הסבלנות במענה פרטני לכל שאלה 🙂 ממש לא מובן מאליו.
      ברשותך, גם לי יש משהו לשאול בדיוק באותו ענין:
      במסגרת הקמת החשבון באמזון, נתבקשתי להציג כל מיני מסמכים. כשהם ביקשו Bank Account שלחתי להם את מה שקיבלתי מ-WorldFirst בעת פתיחת החשבון אצלם. אח"כ הם ביקשו Credit Card Statement ושלחתי להם מסמך בעברית (שבדיעבד הבנתי שנדחה בגלל העברית), ואח"כ שלחתי באנגלית מסמך שנשלח אליי מישרכארט. הם ביקשו צילום דרכון ושלחתי להם צילום של שני דפים ברצף באיכות גבוהה. את כל המסמכים האלה הם דחו, ואין לי מושג למה. בדקתי שבע פעמים שאיו טעות הקלדה במספר הדרכון (בחלק בו מקלידים טקסט בהגשת המסמך) – ואין טעות. המסמכים המצורפים הם באנגלית, באיכות גבוהה, ברורים ועם כל הפרטים הנדרשים. יתרה מכך, בכל המסמכים השם שלי, מספר ת"ז שלי ופרטים אחרים מופיעים אותו הדבר. גם פתיחת קריאה במערכת העזרה שלהם לא עוזרת בכלל – הם שולחים תגובה אוטומטית שרק מדקלמת שוב את מה שכתוב בעזרה שלהם באתר לגבי השפות הנתמכות, שהמסמכים צריכים להיות ברורים וכד'. בקיצור – לא תורם כלום. עכשיו אני מתכוון לשלוח להם Bank Account Statement באנגלית של הבנק בישראל בו מתנהל החשבון שלי (אישור בעלות בחשבון באנגלית).
      ועכשיו לשלב השאלות:
      1) מדוע המסמכים שלי נדחים כל הזמן?
      2) האם הם רוצים Bank Account Statement של הבנק בישראל או של WorldFirst (שתכל'ס לא ראו אותי מעולם וגם אצלם החשבון נפתח באינטרנט, ושכבר שלחתי להם ונדחה)?
      3) האם יש כמות מסוימת של דחיות שלאחריה הם יסרבו לקבל ממני מסמכים? אני לא רוצה להגיע לזה…
      4) הם כותבים שבמקרה של דחיית מסמכים, צריך להגיש להם שוב גם את אלה שכבר התקבלו. למה בדיוק הכוונה ואיך אני עושה את זה (כי בקומבו בוקס של בחירת המסמך, לא תמיד יש לי אפשרות לבחור סוג מסמך שכבר הגשתי ונדחה)?

      תודה,
      אלדד 🙂

      • #18285 הגב
        עוז

        היי אלדד,

        אני נתקל כרגע בדיוק באותה הבעיה כמו שלך, שלחתי להם את הטפסים ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות ועדיין הם שולחים את המענה האוטומטי שהקבצים אינם תקינים.
        האם הצלחת לפתור את הבעיה בסופו של דבר?

      • #15728 הגב
        טליה גרטמן
        מנהל בפורום

        הי אלדד,
        כל אחד והמקרה הספציפי שלו ולצערי לא אוכל להבין את המקרה ללא חקירה מעמיקה. אני מציעה לך להתקשר לתמיכה של אמזון במוכרים (בשעות הערב) ולנסות להבין מהם מה הבעיה. הטלפון שלהם 18003986524+
        בהצלחה,
        טליה

    • #15695 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי אפי ולכל מי שמתקשה בפתיחת החשבון –
      בדרך כלל הבעיה היא שאין הלימה בין הפרטים השונים כגון שם, כתובת וכו' שבכל המסמכים צריך להופיע בדיוק אותו הדבר.
      בכל מקרה, שמעתי מאחד התלמידים על פתרון מקורי:
      הוא סרק את המסמכים בעברית, פתח אותם בפוטושופ או תוכנה גרפית אחרת והוסיף ליד הכתובת והשם שמודפסים שם בעברית, כיתוב באנגלית שאומר – זוהי כתובתי בעברית והוסיף את התרגום של הכתובת לאנגלית.
      שיטה זו פתרה עבורו את הבעיה והמסמכים התקבלו באמזון. אי אפשר להבטיח שזה יצליח אבל אפשר לנסות.
      בהצלחה,
      טליה

    • #15633 הגב
      אפי

      אני נמצא גם כן באותה סיטואציה.
      ביקשו ממני UTILITY BILL + רישיון עסק + חשבונית מהספק שאני מזמין ממנו סחורה.
      מישהו יכול לחלוק איתנו מה הפתרון לגבי שני המסמכים הראשונים שכמובן הם בעברית?

    • #15630 הגב
      עומרי

      שלום חברים,
      נתקלתי בפוסט הזה בחיפוש בגוגל בגלל שאני נמצא באותה הבעיה.
      אם נפתרה הבעיה, תוכלו לשתף איך פתרתם אותה?

    • #12452 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      האם שלחת להם צילום דרכון?

    • #12450 הגב
      גיל

      אשמח לקבל תשובה איך פותרים את הסיטואציה הזאת שכן אני נמצא בה גם כן עכשיו.
      תודה,
      גיל.

    • #9026 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי ג'רמי,
      שמחה לשמוע 🙂 יהיה נהדר אם תוכל לשתף את חברי הפורום איך פתרת את הבעיה.
      טליה

    • #9025 הגב
      ג'רמי

      שלום טליה
      תודה על המייל שצירפת .
      בינתיים פתרתי את הבעיה .

    • #8893 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי ג'רמי,
      אפשר לנסות לעשות משהו. שלח לי מייל [email protected]
      בברכה,
      טליה

    • #8892 הגב
      ג'רמי

      שלום טלי וחברי הפרום,
      אמזון מבקש ממני על מנת להסיר את השעיית החשבון UTILITY BILL . אני מבין ומשער ? שמדובר בחשבון חשמל /טלפון /עיריה או כל מסמך אחר לאימות השם והכתובת . כל המסמכים הללו בעברית והחברות האלה ( ח.שמל, גז וכו' ) לא מנפיקים מסמך באנגלית . שלחתי לאמזון חשבון חשמל בעברית והם לא מסוגלים לפענח אותו , לא מקבלים אותו .
      התוכלי/ו לייעץ לי איך אתם פתרתם את הבעיה הזו ? איזה מסמך שלחתם ? כשניתבקשתם לשלוח UTILITY BILL ?
      אודה לך מאוד על תשובתך

    • #8828 הגב
      ג'רמי

      שלום טלי וחברי הפרום,
      אמזון מבקש ממני על מנת להסיר את השעיית החשבון UTILITY BILL . אני מבין ומשער ? שמדובר בחשבון חשמל /טלפון /עיריה או כל מסמך אחר לאימות השם והכתובת . כל המסמכים הללו בעברית והחברות האלה ( ח.שמל, גז וכו' ) לא מנפיקים מסמך באנגלית . שלחתי לאמזון חשבון חשמל בעברית והם לא מסוגלים לפענח אותו , לא מקבלים אותו .
      התוכלי/ו לייעץ לי איך אתם פתרתם את הבעיה הזו ? איזה מסמך שלחתם ? כשניתבקשתם לשלוח UTILITY BILL ?
      אודה לך מאוד על תשובתך

מציג 13 תגובות משורשרות
מענה ל־utility bill
פרטים:




חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות