- This topic has 16 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 4 שנים, 2 חודשים by עוז.
-
מאתתגובות
-
-
יובל
אני בדיוק עם אותה הבעיה של הUlity billing מה הפתרון לבעיה הזאת ?
-
יוסי
היינו באותו מצב ושום דבר לא עבד. בסוף הצלחנו לפתוח חשבון מוכר ואשמח לעזור עם הניסיון שלנו לכל אלה שגם חווים ביעה עם תהליך האימות מול אמזון. מוזמנים לפנות אלי בנייד 050-6570954
כמובן שזה ללא כל תמורה, רק מנסה לעזור
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי ג'רמי,
ישנם מוכרים שפנו אל נוטריון כדי שיאשר להם את המסמך. כדאי לפנות לתמיכה של אמזון ולשאול אותם איך לפעול.
בברכה,
טליה -
איתי צור חיים
היי טליה
אני נמצא באותה בעיה, אני מוכן לשלם בעבור השירות של פתיחת חשבון. מכירה מישהו שיכול לעזור ?
אני זמין בנייד 0535226062
תודה רבה. -
אלדד
שלום טליה,
כל הכבוד על הסבלנות במענה פרטני לכל שאלה 🙂 ממש לא מובן מאליו.
ברשותך, גם לי יש משהו לשאול בדיוק באותו ענין:
במסגרת הקמת החשבון באמזון, נתבקשתי להציג כל מיני מסמכים. כשהם ביקשו Bank Account שלחתי להם את מה שקיבלתי מ-WorldFirst בעת פתיחת החשבון אצלם. אח"כ הם ביקשו Credit Card Statement ושלחתי להם מסמך בעברית (שבדיעבד הבנתי שנדחה בגלל העברית), ואח"כ שלחתי באנגלית מסמך שנשלח אליי מישרכארט. הם ביקשו צילום דרכון ושלחתי להם צילום של שני דפים ברצף באיכות גבוהה. את כל המסמכים האלה הם דחו, ואין לי מושג למה. בדקתי שבע פעמים שאיו טעות הקלדה במספר הדרכון (בחלק בו מקלידים טקסט בהגשת המסמך) – ואין טעות. המסמכים המצורפים הם באנגלית, באיכות גבוהה, ברורים ועם כל הפרטים הנדרשים. יתרה מכך, בכל המסמכים השם שלי, מספר ת"ז שלי ופרטים אחרים מופיעים אותו הדבר. גם פתיחת קריאה במערכת העזרה שלהם לא עוזרת בכלל – הם שולחים תגובה אוטומטית שרק מדקלמת שוב את מה שכתוב בעזרה שלהם באתר לגבי השפות הנתמכות, שהמסמכים צריכים להיות ברורים וכד'. בקיצור – לא תורם כלום. עכשיו אני מתכוון לשלוח להם Bank Account Statement באנגלית של הבנק בישראל בו מתנהל החשבון שלי (אישור בעלות בחשבון באנגלית).
ועכשיו לשלב השאלות:
1) מדוע המסמכים שלי נדחים כל הזמן?
2) האם הם רוצים Bank Account Statement של הבנק בישראל או של WorldFirst (שתכל'ס לא ראו אותי מעולם וגם אצלם החשבון נפתח באינטרנט, ושכבר שלחתי להם ונדחה)?
3) האם יש כמות מסוימת של דחיות שלאחריה הם יסרבו לקבל ממני מסמכים? אני לא רוצה להגיע לזה…
4) הם כותבים שבמקרה של דחיית מסמכים, צריך להגיש להם שוב גם את אלה שכבר התקבלו. למה בדיוק הכוונה ואיך אני עושה את זה (כי בקומבו בוקס של בחירת המסמך, לא תמיד יש לי אפשרות לבחור סוג מסמך שכבר הגשתי ונדחה)?תודה,
אלדד 🙂-
עוז
היי אלדד,
אני נתקל כרגע בדיוק באותה הבעיה כמו שלך, שלחתי להם את הטפסים ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות ועדיין הם שולחים את המענה האוטומטי שהקבצים אינם תקינים.
האם הצלחת לפתור את הבעיה בסופו של דבר? -
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי אלדד,
כל אחד והמקרה הספציפי שלו ולצערי לא אוכל להבין את המקרה ללא חקירה מעמיקה. אני מציעה לך להתקשר לתמיכה של אמזון במוכרים (בשעות הערב) ולנסות להבין מהם מה הבעיה. הטלפון שלהם 18003986524+
בהצלחה,
טליה
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי אפי ולכל מי שמתקשה בפתיחת החשבון –
בדרך כלל הבעיה היא שאין הלימה בין הפרטים השונים כגון שם, כתובת וכו' שבכל המסמכים צריך להופיע בדיוק אותו הדבר.
בכל מקרה, שמעתי מאחד התלמידים על פתרון מקורי:
הוא סרק את המסמכים בעברית, פתח אותם בפוטושופ או תוכנה גרפית אחרת והוסיף ליד הכתובת והשם שמודפסים שם בעברית, כיתוב באנגלית שאומר – זוהי כתובתי בעברית והוסיף את התרגום של הכתובת לאנגלית.
שיטה זו פתרה עבורו את הבעיה והמסמכים התקבלו באמזון. אי אפשר להבטיח שזה יצליח אבל אפשר לנסות.
בהצלחה,
טליה -
אפי
אני נמצא גם כן באותה סיטואציה.
ביקשו ממני UTILITY BILL + רישיון עסק + חשבונית מהספק שאני מזמין ממנו סחורה.
מישהו יכול לחלוק איתנו מה הפתרון לגבי שני המסמכים הראשונים שכמובן הם בעברית? -
עומרי
שלום חברים,
נתקלתי בפוסט הזה בחיפוש בגוגל בגלל שאני נמצא באותה הבעיה.
אם נפתרה הבעיה, תוכלו לשתף איך פתרתם אותה? -
טליה גרטמןמנהל בפורום
האם שלחת להם צילום דרכון?
-
גיל
אשמח לקבל תשובה איך פותרים את הסיטואציה הזאת שכן אני נמצא בה גם כן עכשיו.
תודה,
גיל. -
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי ג'רמי,
שמחה לשמוע 🙂 יהיה נהדר אם תוכל לשתף את חברי הפורום איך פתרת את הבעיה.
טליה -
ג'רמי
שלום טליה
תודה על המייל שצירפת .
בינתיים פתרתי את הבעיה . -
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי ג'רמי,
אפשר לנסות לעשות משהו. שלח לי מייל [email protected]
בברכה,
טליה -
ג'רמי
שלום טלי וחברי הפרום,
אמזון מבקש ממני על מנת להסיר את השעיית החשבון UTILITY BILL . אני מבין ומשער ? שמדובר בחשבון חשמל /טלפון /עיריה או כל מסמך אחר לאימות השם והכתובת . כל המסמכים הללו בעברית והחברות האלה ( ח.שמל, גז וכו' ) לא מנפיקים מסמך באנגלית . שלחתי לאמזון חשבון חשמל בעברית והם לא מסוגלים לפענח אותו , לא מקבלים אותו .
התוכלי/ו לייעץ לי איך אתם פתרתם את הבעיה הזו ? איזה מסמך שלחתם ? כשניתבקשתם לשלוח UTILITY BILL ?
אודה לך מאוד על תשובתך -
ג'רמי
שלום טלי וחברי הפרום,
אמזון מבקש ממני על מנת להסיר את השעיית החשבון UTILITY BILL . אני מבין ומשער ? שמדובר בחשבון חשמל /טלפון /עיריה או כל מסמך אחר לאימות השם והכתובת . כל המסמכים הללו בעברית והחברות האלה ( ח.שמל, גז וכו' ) לא מנפיקים מסמך באנגלית . שלחתי לאמזון חשבון חשמל בעברית והם לא מסוגלים לפענח אותו , לא מקבלים אותו .
התוכלי/ו לייעץ לי איך אתם פתרתם את הבעיה הזו ? איזה מסמך שלחתם ? כשניתבקשתם לשלוח UTILITY BILL ?
אודה לך מאוד על תשובתך
-
-
מאתתגובות