- This topic has 4 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 6 שנים, 9 חודשים by טליה גרטמן.
-
מאתתגובות
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
שריף – ללכת צעד צעד לפי השיעורים.
-
שריףמשתתף
לא הבנתי הוספת מוצרים לתוכנית משלוח קיימת
איפה המשלוח ואיפה המלאי אני כזה מבולבל ומה שם הערוץ שאנחנו מוכריפ דרכהשאלה שניה : האם את מציעה שנלך וננסה שלב אחרי שלב או שנסיים את הקורס ותחיל בנסיון
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי דוד, מקווה שהסתדרת. בכל מקרה לגבי ה Keywords זה מאד דומה לקידום אורגני בגוגל. אנחנו שמים את הביטוי לחיפוש בכל מקום אפשרי וככל שזה נראה טבעי ולא מוגזם. כמובן שכדאי לבצע מחקר מילים (אפשר לראות אצל המתחרים) ולשים עוד ביטויים שקשורים לתחום כדי שהמוצר שלך יופיע בתוצאות החיפוש גם בביטויים נוספים ולא רק בביטוי אחד.
בהצלחה,
טליה -
davidsמשתתף
כנראה שאין צורך להשיב.
רק נשאל לגבי Keywords שמבקשים לשים בנפרד מהליסטינג. אם שמים אותם בליסטינג, בשביל מה צריך לרשום אותם שוב. או אם שמים אותם בנפרד, אז בשביל מה צריך להקפיד לשים אותם בליסטינג ?
-
davidsמשתתף
שמתי מוצר באמזון (לשם תרגול), כאינדבידואל, אך הוא נקלט באמזון לפני ששמתי שם תמונות, בולט, תיאור מוצר ופרטים טכניים.
אחר כך נסיתי לשים ב-EDIT, וקיבלתי הודעה שיש בעיה (אולי טכנית).השאלה שלי היא האם זה תמיד כך, שאת הבולט והתיאור אני שם אחרי שהמוצר נרשם כבר למכירה ?
וכן, האם ב EDIT אפשר לעדכן תמונות, בולט, תיאור מוצר ופרטים טכניים ?
-
-
מאתתגובות