- This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 4 שנים, 3 חודשים by טליה גרטמן.
מציג תגובה משורשרת 1
-
מאתתגובות
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי אפרת, סליחה על התשובה המאוחרת היו כמה פוסטים שחמקו מתחת לרדאר.
מקווה שהסתדרת. לאחרונה יותר ויותר מוכרים חדשים מדווחים על קשיים בפתיחת החשבון, כנראה לאור הביקוש הגדול.
בהצלחה,
טליה -
אפרת
שלום טליה,
במהלך תהליך פתיחת חשבון מוכר נדחו מסמכי האימות ששלחתי.
אני מנסה להעלות מסמכים חלופיים אך תהליך הרישום שלי ננעל ואין אפשרות לפתוח אותו.
האם במקרה כזה צריך לפתוח חשבון חדש עם אימייל חדש? מהתמיכה של אמזון אני לא מצליחה לקבל תשובה ברורה בנושא
בתודה מראש
אפרת
-
-
מאתתגובות
מציג תגובה משורשרת 1