חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השעיית חשבון באמזון

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #16033 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי כפיר,
      אמזון רואים בחומרה רבה הפרת זכויות יוצרים. אתה צריך לפעול בדיוק כפי שאמזון מבקשים. הייתי מורידה את הליסטינג לגמרי או לפחות מספקת תמונות אחרות. כמו כן אמזון מבקשים תוכנית פעולה מה לעשות כדי שזה לא יקרה שוב. בדרך כלל נקיטת הצעדים הללו מספיקה כדי שהחשבון ייפתח.
      ניתן לרכוש שעת ייעוץ בעלות של 350 ש"ח + מע"מ. בדרך כלל הבעיה נפתרת אבל מאחר ואמזון הם המחליטים האחרונים אין ערובה לכך שאכן החשבון ייפתח.
      בהצלחה,
      טליה

    • #16032 הגב
      כפיר נחשון

      שבוע טוב טליה, רציתי לשאול את דעתך על המקרה הבא – פתחתי חשבון מוכר באמזון לפני כחודש, עשיתי דרופשיפינג בהיקף של 1500$ מאתרים ידועים וטובים כמו וולמארט איביי וכדו' המכירות היו תקניות לחלוטין ללא פידבק שלילי וכדו', לפני שבוע וחצי אמזון השעו לי את החשבון בגלל תביעה להפרת קניין רוחני ע"י חברה לייצור מסנני מים שמכרתי את המוצרים שלה, הגשתי בקשה לחברה לאשר שהמוצרים שמכרתי הם מקוריים וצירפתי את הקבלות והתמונות של הרכישות שלי, החברה השיבה לי את המייל הבא – Dear Seller ,We have confirmed that your product is genuine. However, we would have still enforced on your listings for copyright infringement. In future auctions, please use your own images to sell products.
      פניתי לאמזון וצירפתי את ההתכתבות הזאת בכפוף לכך שכתבתי שאמנם המוצרים היו מקוריים אבל להבא אני יזהר לקבל אישור על כל מוצר שאני מוכר מהיצרן של אותו מוצר וכו' וכו', אמזון השיבו לי שהחשבון יישאר סגור עד שהמתלונן (החברה הנ"ל) לא תמשוך את התביעה שלה, בנוסף אני צריך לרשום תכנית פעולה יותר מפורטת מזאת שהגשתי איזה צעדים אני יעשה כדי שזה לא יקרה שוב וכו' וכו', בינתיים ביקשתי מהחברה המתלוננת למשוך את התביעה שלה באמזון ועדין לא קיבלתי תגובה מה שאומר שהם לא ירוצו לעשות את זה מהר כ"כ, הענין הוא שככל הנראה התמונות של המוצר מוגנות בזכויות יוצרים (ככה אני מבין מהתשובה של החברה) והתמונות הופיעו באמזון הרבה לפני שהתחלתי למכור אותו – יש עוד 10 מוכרים למוצר הזה, כרגע החשבון מושעה עם 1300$ תקועים בתוכו, מה לדעתך נכון לעשות במקרה זה כדי לסיים אותו הכי טוב והכי מהר שאפשר??? תודה רבה מראש!

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־השעיית חשבון באמזון
פרטים:




חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות