- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 5 שנים, 6 חודשים by טליה גרטמן.
-
מאתתגובות
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי שמעון,
האפליקציה וכן ה Seller Central נותנים אינדיקציה די מהימנה. אבל אם רוצים לדעת בוודאות כדאי לפנות לתמיכה באמזון, לפתוח קייס על המוצר ובמידה ואומרים לך שאתה יכול למכור את המוצר – לשמור את המייל.
בהצלחה,
טליה -
שימימשתתף
היי, שלום טליה. אשמח אם תוכלי לעזור לי…
כאשר אני רוצה להעלות מוצר באמזון, אפשר לבדוק בסלר סנטרל האם הוא נותן לי להעלות את המוצר או לא. יש מוצרים שלא נותן לי להעלות – "listing limitations apply". בסדר. אז מוצר כזה אסור לי להעלות.
השאלה היא, כאשר אמזון כן נותן לי להעלות את המוצר, האם זה אומר בוודאות שהכל יהיה בסדר בלי בעיות? אני שומע כל הזמן מאנשים שהיה להם בלגנים על שהעלו מוצרים שאסור להם למכור… אז מה קורה פה? האם כאשר אמזון כן נותן לי להעלות את המוצר, אז זה אומר שהכל יהיה בסדר, או שגם אז עדיין יכול להיות בעיות?
אז איך אני בודק את זה? איך אפשר לדעת אם המוצר שאני רוצה להעלות הוא בסדר או לא? זה לא הגיוני שתמיד אחיה בפחד שאולי מחר יחסמו לי ת'חשבון בגלל איזה מוצר שהעליתי… חייב להיות איזה דרך ברורה שאפשר לבדוק ולוודא האם המוצר הוא בסדר למכור באמזון…
בפרט אלה שמוכרים בשיטת ארביטראז, שזה אומר שהם מוכרים מלא מלא מוצרים שכבר קיימים באמזון… אז איך אפשר לדעת על כל מוצר ומוצר האם מותר להעלות אותו באמזון או לא??? איפה בודקים? איך יודעים???
-
-
מאתתגובות