תגיות: תמיכה, תמיכת אמזון
- This topic has 5 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 7 שנים, 4 חודשים by טליה גרטמן.
-
מאתתגובות
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
שמחה לשמוע שהסתדר 🙂
-
טלמשתתף
היי,
כן הם ענו לי מאוד מהר והבעיה הייתה שלא הקשתי את המס נכון עם קידומת של ישראל שזה רק – 54 בהתחלה במידה והקידומת היא – 054.
תודה
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי טל,
אם שלחת להם מייל חכי לתשובה. בדרך כלל עונים תוך 24 שעות.
בברכה,
טליה -
טלמשתתף
היי טליה,
ניסיתי לפנות לתמיכה של אמזון לפי השלבים שהראית בסרטון השיעור של "תמיכה באמזון", אך הבעיה היא שלא הצלחתי להגיע לעמוד הראשון שמופיע אצלך בסרטון שהוא, Amazon seller central. אולי זה משום שלא סיימתי את השלב של פתיחת החשבון מוכר כי לא קיבלתי את הSMS לטלפון הנייד שלי.
בכל מקרה, פניתי אליהם דרך contact seller support. האם זה מספיק?
להתקשר אליהם בנתיים אני מחכה עם זה כי לא בטוחה שיש לי מאיפה להתקשר לחו"ל.
תודה
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי טל,
שלחתי לך למייל את מס. הטלפון של תמיכת אמזון במוכרים. הם עובדים מימי שני עד שישי ומתחילים בשעה 17:00 שלנו.
בהצלחה,
טליה -
טלמשתתף
היי טליה,
קודם כל אומר שממה שהתרשמתי עד כה הקורסים מושקעים ומועברים בצורה יסודית ומאוד ברורה, ורואים שהושקעה פה המון מחשבה ואכפתיות ואהבה רבה לתחום…אז תודה רבה.שאלתי היא בקשר לפתיחת החשבון באמזון, מס הטלפון שלי לא מאפשר קבלת אסמס, אולי זה בגלל שזה טלפון מהעבודה ואולי אין לו גישה לקבל אסמסים מחו"ל? עליי פשוט לעשות קו טלפון נוסף?
תודה
-
-
מאתתגובות