- This topic has 3 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 5 שנים, 5 חודשים by טליה גרטמן.
-
מאתתגובות
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
אביגיל כתלמידת הקורס את מוזמנת לשלוח אלי למייל את המכתב שקיבלת מאמזון כדי שנבדוק יחד מה הבעיה.
בברכה,
טליה -
אביגילמשתתף
הי אני גם בשלב של הדרכון ולא מצליחה להתקדם.והשמות נכונים בהכול
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
תבדוק אם השם שלך מופיע באנגלית בדיוק אותו דבר בכל המסמכים, כרטיסי האשראי, פרטי הבנק וכו'. חשוב גם שהכתובת תהיה זהה בכל המסמכים.
בהצלחה,
טליה -
אלי בוסקילה
שלום רב צריך עזרה דחוף!!
פתחתי חשבון מוכר באמזון והגעתי לשלב אימות מסמכים,שולח להם צילום דרכון ותצהיר חשבון בנק של פיוניר הם דוחים אותו שוב ושוב ולא מוכנים להגיד למה ,ניסיתי בכל דרך אפשרית להבין מהם מה הבעיה וגם ניסיתי לברר עם פיוניר אולי יש בעיה במסמך והם דורשים ממני מספר כלשהוא שאמזון בכלל לא סיפקו לי(murchent id או משהו כזה) בקיצור אני תקוע מפה ומפה כבר שלושה שבועות בסיפור הזה.
ניסיתי בכל דרך אפשרית לשלוח את הקבצים עד שחסמו לי את החשבון.
הציעו לי לפתוח חשבון אחר עם מייל אחר עשיתי את זה קיבלתי מפיוניר תצהיר חדש עם המייל החדש וגם בחשבון הזה הם דוחים את המסמכים.
אין לי מושג מה הם רוצים ולמה הם עושים את זה ההתנהלות שלהם שחצנית ומוגזמת .
אשמח לעזרה בנושא זה מניסיון קודם תודה.
-
-
מאתתגובות