- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 6 שנים, 6 חודשים by טליה גרטמן.
-
מאתתגובות
-
-
טליה גרטמןמנהל בפורום
הי ג'רמי,
מספר הטלפון של amazon seller support הוא בארה"ב 18003986524
שעות הפעילות שלהם מתחילות ב 17:00 אחה"צ שלנו.
בהצלחה,
טליה -
ג'רמי
שלום , יש לי חשבון בפיוניר ובאמזון מקושרים חדשים וטרם התחלתי לעבוד . עוד בטרם התחלתי כבר השעו את החשבון ללא סיבה .
בקשו ממני utility bill ושלחתי לפני כ 4 ימים את חשבון החשמל שלי בעברית , אך טרם קיבלתי כל תשובה . ( ככל הנראה לבדיקת התאמת שם וכתובת עדכניים )
האם אקבל מהם תשובה בכלל ? כל חשבונות התשלום בארץ כידוע הם בעברית.
יש לי מלא שאלות טכניות לאמזון ואין ממש עם מי לדבר ? אתה כותב …והמחשב עונה לך אוטומית תשובות אוטומטיות .
חיפשתי וחיפשתי , אך אין טלפון או מייל שאפשר להגיע לאדם ? לאישיות ? להתכתב ולשאול את השאלות שמציקות לי לפני שאני מתחיל לעבוד ולקנות סחורה לשילוח לאמזון . למישהו יש טלפון ישיר או מייל כזה ? ליצירת קשר אישי עם באמזון ארה"ב ?
למשל יש לי brand לוגו אישי שבניתי . האם קיימת חובה במדיניותה של אמזון לרשום את הלוגו בלשכת הפטנטים האמריקאי כ ברנד שלי ? ( מסחר רשום R ׂ ׂ) לפני שאמזון יסכימו לרשום אותו אצלם ? האם ניתן להשתמש בו באמזון בלי לרשום אותו ככל ? האם קיימת חובה לרשום אותו באמזון ?
אשמח אם אקבל תשובה לחלק קטן מהשאלות שנשאלו על ידי , כי ברור שלא אוכל להעלות עתה את כולם .
איך מקדמים קבלת אישור ממשי לשילוח מוצר שהקטגוריה באמזון מחייבת ?
כמו כן אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על מנטור אישי שיעזור לי להתגבר על הקשיים הטכניים מול אמזון , לשלוח את פרטיו .
תודה
-
-
מאתתגובות