חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלה לגבי קניה ופיידבק באמזון,

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #7992 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      ובכל מקרה כדאי לשלוח מייל לתמיכה באמזון עם כל ההתכתבות (לא משנה שזה בשפה אחרת יש להם מי שיתרגם) ולהגיד שביטלת דרך כרטיס האשראי. זה ליתר בטחון כדי שחשבונך שם לא יינזק.

    • #7991 הגב
      טליה גרטמן
      מנהל בפורום

      הי נדב,
      הפורום עונה על שאלות הקשורות במכירות באמזון – כלומר מיועד למוכרים. עם זאת, להבנתי מהמייל שלך המוכר לא מעוניין למכור לא ברור ולא משנה למה. אני הייתי מבטלת דרך כרטיס האשראי.
      בברכה,
      טליה

    • #7988 הגב
      Nadav Bloch
      משתתף

      מצאתי באתרי אמזון גרמניה אנגליה וצרפת פנס שמאלי לרכב שאי אפשר להשיג בארץ וכנראה קשה גם קשה להשיג בחו"ל (ברוב האתרים כתוב שאזל). בכל האתרים של אמזון הנ"ל רשום שזה הפריט האחרון במלאי שנמצא אצל ספק מאיטליה. הזמנתי דרך אמזון צרפת כי שם המשלוח היה זול יותר משמעותית מאנגליה למרות שיש קושי עם השפה. קיבלתי אימייל מהספק שבפריט שיש לו במלאי נמצא שבר והוא לא מוכן לספק אותו. במצוקתי, לגבי החלק, שלחתי שאלה לגבי מהות השבר שכן אולי אני יכול להסתדר עם זה, הוא ענה לי שהחלק נהרס והוא זרק כבר אותו. בשני האימיילים שלו הוא דוחק בי לבצע cancelation כדי שיוכל להחזיר את החיוב בכרטיס האשראי, דבר שידרוש מאמץ בגלל שאצטרך להשתמש בגוגל תרגום צמוד בגלל שזה בצרפתית.

      נקודה מעניינת שהבחנתי בה רק אחרי שקניתי: אותו מוכר הציע את הפנסים האלה (ימין ושמאל) למכירה באיביי רק באירופה. לפני כחודש בתשובה לשאלתי אם יוכל לשלוח לישראל, הוא כתב לי שנגמר לו המלאי וסיים את המכירה (גם לפנס השמאלי וגם לימני שנמכרו בנפרד). נכון להיום הוא ממשיך לפרסם פנס ימני באמזון (השמאלי כבר לא במלאי)

      השאלות שלי אם יש אפשרות להתלונן באמזון בדומה לאיביי על חוסר אמינות של מוכר בכך שמפרסם מבלי שאין לו את הפריט במלאי? אם יש אפשרות, האם יש בכך טעם בכלל?
      האם כדאי לי לבטל דרך כרטיס האשראי במקום להסתבך עם ביטול דרך אמזון בשפה הצרפתית?

      כל תובנה תתקבל בברכה

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־שאלה לגבי קניה ופיידבק באמזון,
פרטים:




חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות