הבלוג של טליה גרטמן

התחלנו עם פרייבט לייבל, מה עושים עכשיו?

פרייבט לייבל באמזון טליה גרטמן קורס אמזון

רב קורסי אמזון בארץ בוחרים ללמד שיטת מכירות שנקראת פרייבט לייבל. על פי השיטה אנחנו עובדים בצורה מובנית ומתודולוגית בצעדים הבאים:

  1. מוצאים "מוצר מנצח"
  2. מאתרים ספק באליבבה
  3. מזמינים אצלו את הכמות המינימלית שהוא מאשר ומסכים לבצע עבורה פרייבט לייבל
  4. מקבלים סאמפל (דוגמה)
  5. מעצבים לוגו ואריזה
  6. מקבלים עוד סאמפל
  7. מאשרים את המשלוח
  8. שולחים למחסן ביניים
  9. ממחסן הביניים לאמזון
  10. סופרים את הכסף וצוחקים כל הדרך אל הבנק.

אז זהו שלא. 

כן, למדנו את השיטה, "למצוא את הנישה" ובתוך הנישה את המוצר. אבל אם זה היה כל כך קל הרי כולנו היינו כבר מיליונרים. לאותו מוצר יש בדרך כלל עשרות, מאות ואלפי מתחרים. ולאן כולנו רוצים להגיע? לדף הראשון בתוצאות החיפוש באמזון. ומי נמצא בדף הראשון? על פי איזה פרמטרים עובד האלגוריתם של תוצאות החיפוש באמזון? יש לנו רק חלק מהתשובות ורובן נובעות מניסוי וטעייה. אבל בגדול מליסטינג (דף מוצר) שעבר אופטימיזציה, שמגיעה אליו תנועה (כלומר שהמוצר מבוקש) שאנשים שוהים בו ולא עוזבים אותו תוך מספר שניות, מוצר שקיבל כניסות מחוץ לאמזון, מוצר שנמצא במחסני אמזון FBA ועוד ועוד.

לכן, גם אם מצאתם מוצר עם סיכויים טובים להמכר, כאן רק מתחילה העבודה וההשקעה האמיתית. 

תצטרכו לצלם תמונות טובות של המוצר, כי התמונות זה מה שמוכר. תצטרכו לבצע מחקר מילים ומחקר ביטויים ולשלב אותו בטקסטים – כי האלגוריתם של אמזון, כמו של גוגל, עובד על ביטויי חיפוש. תצטרכו לכתוב טקסטים שיווקיים מעולים – כי נרצה להדגיש את יתרונות המוצר בפני הקונים הרציניים, אלה שכן קוראים את הטקסטים. תצטרכו לשווק את המוצר ולהביא תנועה מחוץ לאמזון – כי זה משפיע על ציון המוצר, ה BSR אמזון מאד אוהב תנועה מבחוץ. זה אומר לקוחות חדשים לאמזון. תצטרכו להקים קמפיינים באמזון עם השקעה כספית, כי הם יתנו לכם נתונים על ביטויי החיפוש ויחשפו את המוצר שלכם שבהתחלה נמצא למעשה בסוג של בית קברות, דהיינו עמוד 2 ואילך בתוצאות החיפוש.

תצטרכו לחלק מוצרים בחינם כדי לקבל רוויוז ואת זה לעשות מחוץ לאמזון, עקב חוקי הרוויוז הנוקשים שיש באמזון כיום.

בקיצור, יש עוד הרבה הרבה מה להשקיע לפני שמתחילים לראות רווחים. למעשה, הציפיה לראות רווחים ממשלוח הפרייבט לייבל הראשון היא כמעט לא ריאלית, אם לוקחים בחשבון את כל מה שצריך לעשות מסביב כולל הזמן שלנו שגם הוא שווה כסף ואותו אנו נוטים לשכוח..

לכן, אם כבר החלטתם על פרייבט לייבל, קחו את הזמן והבדיקות כדי לוודא שיש ייתכנות אמיתית למוצר שלכם. הכפילו את תחזית ההשקעה והתייחסו למשלוח הראשון שלכם כאל ההשקעה הראשונית, הפיילוט של המוצר. אם תבצעו את כל הצעדים נכון הסיכוי שלכם להצליח הוא משמעותי.

ההמלצה שלי היא כמובן ללכת לרוחב ולא לעומק. כלומר להשקיע במגוון רחב של מוצרים בשנה הראשונה וזו שנת ההתנסות בה אנחנו לומדים את תשתיות אמזון, מה עובד ומה לא עובד, פותחים קטגוריות נוספות ומתמקדים בהדרגה בתחום או במוצרים המוצלחים יותר.

שיהיה בהצלחה,

טליה גרטמן קורס אמזון באינטרנט

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
טליה גרטמן

טליה גרטמן

טליה גרטמן, מוכרת באמזון מזה 6 שנים, עוסקת מזה 20 שנה בשיווק דיגיטלי והקמת אתרי תדמית וחנויות E-commerce , מנטורית ויועצת לשיווק דיגיטלי לעסקים בינלאומיים במכון היצוא, מרצה ומפתחת קורסי אמזון אונליין ובעלת תואר שני (בהצטיינות) בפיתוח תוכניות לימודים בדיגיטל.

חיפוש

פוסטים אחרונים

קורסי השלמה

img-01.jpg

קורס אמזון מומלץ – קורס אונליין מהצעד הראשון ועד המכירה הראשונה – עדכון אחרון ספטמבר 2020

₪3,800.00

img-10.jpg

קורס ארביטראז' באמזון – אסטרטגיות איתור מוצרים אונליין

₪980.00

img-03.jpg

סדנת נופש ואיתור מוצרים בחו"ל

₪420.00

קטגוריות